کلاهبرداری عجیب با لباس بچه گانه در تولیدی تهران!

برای تمام لباس‌های مورد بررسی که دارای کلاه هستند، بند کشی در سطح کلاه ثابت نبوده و مطابق با مقررات نیست. در ناحیه کمر، بند های کشی که خیلی بلند هستند و یا به لباس متصل نیستند.

اگر بچه های پیش دبستانی در خانه دارید، بهتر است لباس های کش بخرید. کودکان در این سن همیشه می خواهند همه چیز را خودشان انجام دهند.

بنابراین بهتر است لباس بچه گانه در تولیدی را بخرید که خودشان بتوانند بدون هیچ مشکلی بپوشند. وقتی صحبت از پوشیدن آسان به میان می آید، کش های لاستیکی بهترین هستند.

آنها را می توان به راحتی پوشیده و درآورد، که قطعاً همان چیزی است که شما برای کودک خود می خواهید.

مهم ترین عواملی که باید در هنگام خرید لباس کودک در نظر بگیرید:

باید مطمئن شوید که لباس نوزادی که انتخاب می‌کنید از مواد باکیفیت تهیه شده باشد و لباس باید به گونه‌ای طراحی شود که به شما کلاه آرامش بدهد، شما لباس‌های خوبی را نه از نظر قیمت و طراحی بلکه از نظر جنس می‌خرید.

کیفیت بهترین مواد با کیفیت ترمه، ابریشم، ساتن، پنبه است. این ماده باید بادوام باشد و علائم فیزیکی تولید ارزان را نشان ندهد.

این مسئولیت شما به عنوان والدین است که بهترین لباسی را انتخاب کنید که بیشترین راحتی را برای فرزندتان فراهم کند.

هنگام خرید لباس نوزادی، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوزادان به سرعت رشد می کنند، بنابراین لباسی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر باشد.

نوزاد تازه متولد شده تمام وقت خود را صرف خواب می کند، بنابراین راحتی عامل مهمی است که باید هنگام خرید لباس در نظر داشته باشید.

هنگام خرید باید قیمت لباس نوزاد را بررسی کنید. شما می توانید لباس های طراحی شده را هدف قرار دهید، اما به خاطر داشته باشید که چه برندی هستند آیا کودک شما برای مدتی این لباس را می پوشد یا نه. بنابراین ارزش سرمایه گذاری زیاد برای لباس نوزاد را ندارد.