چسب بتن آب بندی می تواند عمر بنای ساختمانی را طولانی نماید

یک عامل اتصال دهنده بتن را از نظر ساختاری ایمن تر می کند و اگر از چسب بتن آب بندی استفاده نکنید، سیمان جدید روی آن نشسته و خود به خود خشک می شود و بعداً خرد می شود و از بتن قدیمی جدا می شود.

همین اصل در مورد کف های بتنی نیز صدق می کند و بنابراین از مواد باندینگ برای ترمیم شکاف های کف نیز استفاده می شود.

جدا از بهبود چسبندگی، عوامل چسبنده باعث کاهش تخلخل بتن می شوند و بنابراین، آنها به کاهش ترک کمک می کنند. علاوه بر این، بتن را از عناصری مانند یخ زدگی و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند.

مراحل نشان داده شده در زیر برای یک ماده چسبنده بتن با قلم مو است که مانند شیر نازک است.

اگر به دنبال یک چسب همه کاره جدید هستید، به چسب سنگ تراشی نگاه نکنید و چسب سنگ تراشی که به عنوان چسب ساختمانی نیز شناخته می شود، یک چسب فوق العاده قوی و آسان برای استفاده است که به طور شگفت انگیزی همه کاره است.

چسب بتن آب بندی
چرا چسب سنگ تراشی را به ملات انتخاب کنیم؟
نحوه استفاده از چسب سنگ تراشی
انتخاب بهترین چسب سنگ تراشی برای کار
چرا چسب بنایی را به ملات انتخاب کنید؟
ملات، خمیر متراکمی که از اختلاط سیمان با آب و ماسه ایجاد می شود، یک مصالح ساختمانی سنتی است و وقتی صحبت از چسباندن و ساختن با مصالحی مانند سنگ و آجر می شود، انکارناپذیر است و همچنین نسبتاً کثیف و وقت گیر است.

اگر نیاز به انجام تعمیرات سریع در اطراف خانه دارید، چسب سنگ تراشی بهترین جایگزین است و شما می توانید از آن برای انواع کارها مانند تعمیر روکش یا چسباندن یک سنگ یا آجر در جای خود استفاده کنید.

ملات ممکن است برای پروژه های بزرگتر ترجیح داده شود، مانند ساختن از ابتدا یا کار با ماده ای که باید بتواند وزنه های سنگین را تحمل کند، اما چسب سنگ تراشی برای تعمیر سریع عالی است و بعد از آن نیازی به زحمت مخلوط کردن یا تمیز کردن ندارید.