هوشمندترین قابلمه چدن کاندید با دارا بودن 20 دستر غذایی در منوی آن

مزیت انتخاب چدن این است که امکان موفقیت کامل واکنش Maillard را فراهم می کند و به غذاهای شما ظاهر، طعم و عطر بی نظیری می بخشد! هیچ ضرری ندارد، هیچ گونه منع مصرفی ندارد و مطلقا سرطان زا نیست.

در واقع پختن روی قابلمه چدن کاندید خالی مانند گیساناتیوا که برای نچسب کردن سطوح تحت درمان شیمیایی قرار نمی گیرد، سالم و سالم است زیرا مواد غذایی در تماس مستقیم هستند. با چدن جذب آهن، عنصر ضروری برای بدن ما است.

در بازار قابلمه های چدنی با روش های نچسب وجود دارد، به همین دلیل خوب است قبل از خرید، دستورالعمل ها را با دقت مطالعه کنید.

هر منبع گرمایی: از شعله باز، اجاق گاز، صفحات برقی، باربیکیو، چوب تا مدرن ترین و راحت ترین اجاق های القایی.

چدن این مزیت را دارد که امکان پخت همه کاره از پخت سریع با حرارت شدید تا پخت آهسته با حرارت منتشر را فراهم می کند.

شما همچنین می توانید خود را با روش های پخت و پز لذت ببرید: می توانید کباب کنید، کاراملی کنید، در فر بپزید و گریل کنید.

با تابه‌های گریل چدنی آجدار، خطوط زیبایی را روی گوشت خواهید دید که بسیار مورد استقبال همه قرار می‌گیرند و سپس اجازه دهید روی یک منبع حرارتی گرم شود.

وقتی داغ شد می توانید کل سطح را با کمی روغن چرب کنید و با کاغذ آشپزخانه خشک کنید.

این روش چدن را برای پخت و پز بعدی آماده می کند، هر چه بیشتر از آن استفاده کنید و لایه بزرگتری مانند یک فیلم ایجاد می شود که باعث می شود به طور فزاینده ای نچسب شود. و اکنون می توانید آشپزی را شروع کنید!

قابلمه های بدون پوشش محافظ در برابر خوردگی را باید هر از چند گاهی گرم کرد و با کاغذ آشپزخانه آغشته به چربی غذا مالش داد اما من اگر بدانم زیاد استفاده نمی شود ترجیح می دهم بعد از هر بار شست و شو حتی آنهایی که روکش شده اند را کمی چرب کنم. با استفاده از روغن زیتون یا روغن دانه ها.