هدیه سیم مفتول گالوانیزه اصفهان به مسی بعد از جام جهانی

سیم کشی آلومینیوم  و انواع سیم مفتول گالوانیزه اصفهان باید توسط یک برقکار ماهر که در ارزیابی و اصلاح مشکلات سیم کشی آلومینیومی مجرب است، ارزیابی شود.

همه برقکاران دارای مجوز برای مقابله با سیم کشی آلومینیومی معیوب به درستی آموزش ندیده اند. CPSC دو روش زیر را برای اصلاح سیم کشی آلومینیومی توصیه می کند:

خانه را با سیم مسی دوباره سیم کشی کنید.

در حالی که این موثرترین روش است، سیم کشی مجدد در بیشتر موارد گران و غیرعملی است.
از چین های کوپالوم استفاده کنید. تعمیر کانکتور چینی شامل اتصال یک تکه سیم مسی به مدار انشعاب سیم آلومینیومی موجود با یک آستین فلزی ط راحی شده ویژه و ابزار پرس برقی است.

این کانکتور ویژه فقط با ابزار AMP منطبق می تواند به درستی نصب شود. برای تکمیل تعمیر، یک آستین عایق در اطراف کانکتور چین قرار داده شده است.

سیم

اگرچه موثر هستند، اما گران هستند (معمولاً حدود 50 دلار در هر پریز، سوئیچ یا چراغ روشنایی).
اگرچه توسط CPSC به عنوان روش های تعمیر دائمی سیم کشی آلومینیومی معیوب توصیه نمی شود، روش های زیر ممکن است در نظر گرفته شود:

استفاده از خمیر آنتی اکسیدان این روش را می توان برای سیم هایی که چند رشته ای هستند یا سیم هایی که بیش از حد بزرگ هستند به کار برد.
خوکچه این روش شامل اتصال یک تکه سیم مسی کوتاه به سیم آلومینیومی با اتصال پیچشی است. سیم مسی به سوئیچ، پریز دیواری یا دیگر دستگاه پایانه متصل است.

این روش تنها در صورتی موثر است که اتصالات بین سیم های آلومینیومی و پیگتیل های مسی بسیار قابل اعتماد باشد. Pigtailing با برخی از انواع کانکتورها، حتی اگر آزمایشگاه Underwriters در حال حاضر آنها را برای برنامه فهرست کند، می تواند منجر به افزایش خطر شود. همچنین مراقب باشید که pigtailing باعث افزایش تعداد اتصالات می شود که همه آنها باید حفظ شوند.

تعمیر سیم کشی آلومینیوم (AWR)، شرکت، از آرورا، کلرادو، توصیه می کند که پیگ تلینگ می تواند به عنوان یک تعمیر موقت یا در کاربردهای مجزا، مانند نصب پنکه سقفی مفید باشد.