نمونه هایی از سینک ظرفشویی

یکی از عناصری است که بدون شک بیشترین استفاده را در آشپزخانه خود خواهید داشت. وقتی ظروف خود را آماده می کنید، از چرخاندن آن دست برنمی دارید و اگر موقعیت خوبی داشته باشد و بسیار کاربردی باشد، خوشحال خواهید شد. و همانطور که اغلب یک عنصر مرکزی است، بهترین چیز این است که کاملا با سبک آشپزخانه شما هماهنگ است. اما برای انتخاب، ابتدا باید در مورد نوع سینک تصمیم بگیرید: توکار یا ایستاده؟

سینک ظرفشوییسینک های رومیزی
آنها طوری طراحی شده اند که همانطور که از نامشان پیداست بر روی مبلمانی که برای این منظور تهیه شده است قرار می گیرند، بنابراین نیاز به یک واحد سینک مناسب است. بنابراین اندازه سینک باید با اندازه زیر سینک یکسان باشد که ظاهری متفاوت از نمای حیاط با سرامیک به آشپزخانه می دهد. بنابراین لبه های آن بر روی تکه مبلمان قرار می گیرند. در طیف سینک های کانتر، لگن هایی نیز وجود دارد که به طور کامل روی یک مبلمان قرار می گیرند. بنابراین آنها کاملاً قابل مشاهده هستند، فقط لوله کشی در زیر کابینت پنهان است. مزیت این نوع سینک، نصب آسان آن است. اما نیاز به تکیه گاه مناسب دارد و به اندازه یک سینک توکار امکان تزیینات را نمی دهد.

سینک های توکار
این نوع سینک در یک برنامه کاری که بریده شده است، می گنجد. فقط لبه های آن بر روی سطح کار قرار می گیرد، لبه هایی که باید به هم متصل شوند تا سینک کاملا ضد آب شود. مزایای متعددی برای این نوع سینک وجود دارد. از یک طرف، می توانید مکان خود را برای بهینه سازی فضا و کاربردی کردن آشپزخانه تا حد امکان انتخاب کنید. علاوه بر این، ظاهر از نظر سینک های توکار بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین می توانید سینک ظرفشویی بسیار زیبایی را مطابق با سبک آشپزخانه خود پیدا کنید. با این حال، نصب سینک های توکار دشوارتر است زیرا نیاز به برش در میز کار دارند.

سرامیک طرح آجر

سینک یکپارچه
سینک های یکپارچه بخشی از طیف سینک های داخلی هستند که بهتر است با سرامیک کف هم خانی داشته باشد اما در زیر میز کار قرار می گیرند. بنابراین هیچ لبه ای روی سطح کار وجود ندارد، درزها دیده نمی شوند و یک پلان کاملا صاف به دست می آورید. این نوع سینک برای تمیز کردن بسیار کاربردی است، زیرا هیچ مفصل قابل مشاهده ای وجود ندارد، خطوط آن بسیار جاری و بسیار زیبا در آشپزخانه ای با سبک طراحی است. از طرف دیگر، لازم است حتماً مواد بسیار جامد (مانند فولاد ضد زنگ) را برای این نوع تثبیت انتخاب کنید.