مزایا و معایب انواع سینک ظرفشویی

در این مقاله قصد داریم انواع مختلفی از سینک و مزایا و معایب ان را برای شما بازگو نماییم. پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.
برای سینک آشپزخانه مواد مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. یک مرور کلی.

فولاد ضد زنگ
اکثر سینک ها از جنس استیل ضد زنگ هستند. می توانید روکش های مختلفی را انتخاب کنید: ساتن برس خورده، براق یا ساختاری. فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ بسیار قوی و مقاوم هستند اما در برابر خراش محافظت ضعیفی دارند. بنابراین مراقب محصولات پاک کننده ساینده باشید. در محدوده سینک های ضد زنگ تفاوت قیمت و کیفیت زیادی وجود دارد. پس ترجیحا یک برند معتبر را انتخاب کنید.

سینک ظرفشوییسرامیک
سرامیک در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. یک سینک سرامیکی که ظاهری متفاوت از نمای حیاط با سرامیک دارد با یک لایه لاک اضافی سخت تقویت شده است. این سینک ها ضد خش هستند و از محصولات خانگی و آب جوش نیز ترسی ندارند. با این حال، آنها به راحتی آسیب می بینند.

فولاد میناکاری شده
مزیت بزرگ سینک های سرامیکی یا میناکاری شده استیل، طیف گسترده ای از رنگ های موجود است. عیب بزرگ این نوع سینک ها مانند سینک های سرامیکی مقاومت کم آن ها در برابر ضربه ها و اجسام سنگین و سخت است به طوری که لایه لعابی می تواند خرد شود.

اکریلیک
سینک های اکریلیک دارای یک پالت رنگ گسترده هستند. نکته منفی این است که آنها به خوبی در برابر خراش ها و لکه ها مقاوم نمی شوند، به خصوص سینک های با سطح درشت تر. همچنین مراقب مواد شوینده خاصی باشید که می توانند باعث ایجاد مشکل شوند.

کاملا مصنوعی
این ماده شبیه سنگ مرمر است و در چندین رنگ موجود است. قیمت آن بیشتر از گرانیت است. جامد مصنوعی امکانات تکمیلی زیادی را ارائه می دهد و کاملاً با میز کار ترکیب می شود. از آنجایی که یراق آلات ندارد، بسیار بهداشتی است. مواد مصنوعی جامد به خوبی در دماهای شدید مقاومت نمی کنند. مراقب تابه و قابلمه جوش باشید.

سرامیک طرح آجر

مجموعه ی ما سینک ظرفشویی را در مدل های مختلف که با سرامیک کف قابلیت انطباق داشته باشد و جنس های متفاوتی به فروش می رساند. قیمت محصولات ما بسیار مناسب تر از قیمت بازار می باشد. توصیه می کنم حتما از این محصولات دیدن نمایید و از این سایت خرید نمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و هر سوالی که داشته باشید به شما پاسخ می دهند.