فضایی اجتماعی و تعاملی با چیدمان مبل مدرن و شیک!

مبل ها در اتاق نشیمن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. آنها در سبک‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند، بنابراین بدون توجه به دکوراسیون خانه، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

یک مبل می تواند کاملا دنج باشد و امکان تعامل نزدیک با دیگران را فراهم می کند. با این حال، همه مبل سلطنتی طوسی را ترجیح نمی دهند. در واقع، وقتی به آن فکر می کنید، معایب زیادی وجود دارد.

اول از همه، از آنجایی که اکثر اتاق های نشیمن مدرن و امروزی دارای پلان باز هستند، هر دیوار توسط یک پنجره، واحد دیواری یا تلویزیون اشغال می شود.

این باعث می شود که مبل تقریباً غیرممکن باشد زیرا هر کسی که روی شومیز دامن می نشیند همیشه به شخص دیگری یا چیز مهمی پشت کرده است.

ثانیا، با وجود اینکه مبل‌ها اجتماعی شدن و تعامل را تشویق می‌کنند، فضای کمی برای حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهند. این بدان معناست که وقتی روی مبل می نشینید، فضا را با چند نفر دیگر به اشتراک می گذارید و واقعاً فضای خود را ندارید.

مبل

اکثر مردم، در صورت انتخاب، صندلی راحتی یا نوع دیگری از واحدهای نشیمن انفرادی را انتخاب می کنند.

اگر ترجیح می دهید مبل در اتاق نشیمن خود نداشته باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید گزینه های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید مبل را با یک تخت خواب با ابعاد کوچک جایگزین کنید و تعبیر خواب سیب زرد همچنین چند صندلی راحتی به آن اضافه کنید.

یک میز قهوه خوری در وسط قرار دهید و دکوراسیونی دنج و شیک خواهید داشت.

گزینه دیگر یک چیدمان کلاسیک با چهار صندلی راحتی است که در اطراف یک میز قهوه قرار گرفته اند. اگر نگران این هستید که فضای کافی برای نشستن همه نباشد، این مشکل را می توان به راحتی با چند چهارپایه، عثمانی، پوف یا صندلی تاشو لابستر حل کرد.

آنها را می توان در اطراف خانه پراکنده کرد و فقط در صورت نیاز وارد کرد یا می توان آنها را با خیال راحت در جایی ذخیره کرد.

  • منابع:
    1. Advantages of Having a Great Living Room Area with Good Sofa Set Design
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با پرندگانی که شادی را به خانه می آورند
    2. نوعی نگین دندان که دندان هایتان را سفید می کند
    3. در کمپ ترک اعتیاد از خرما استفاده می شود
    4. روشهای انگیزشی برای کسب درآمد میلیونی در منزل!