عجیب ترین افسانه درباره کفش یحیی که نشنیده بودید

کفش های ایمنی بسته به منطقه مورد استفاده باید از تعدادی محدودیت پیروی کنند:

انگشت صدفی فلزی، پلاستیکی یا کامپوزیت در صورت وجود خطر افتادن جسم سنگین
زیره با مواد ضد سوراخ فلز یا کامپوزیت در صورت خطر وجود براده های فلزی تقویت شده است
مقاومت در برابر آتش، گرما در صورت لزوم
زیره ضد لغزش در صورت وجود خطر ریزش روغن، بنزین و غیره
محافظت از بالای پا و احتمالاً مچ پا یا حتی ساق پا چکمه، رنجر در برابر بریدگی
نگهداری احتمالی مچ پا خطر رگ به رگ شدن
مشخصات الکتریکی ضد الکترواستاتیک

کفش یحیی یکی از کفش های ایمنی است که برای محیط های روغنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا از پا در برابر انواع قارچ ها محافظت کند.

کفش های ایمنی افسران را برای محافظت از پاهای خود به بهترین شکل مجهز می کنند. طراحی کفش های ایمنی توسط چندین استاندارد کنترل می شود تا به پوشندگان کیفیتی ارائه دهد که محافظت بهینه را تضمین می کند.

عموم مردم اغلب تمایل به ترکیب این سه دسته از کفش ها دارند، اما این تمایز مهم است، زیرا استانداردهای موضوع هر یک از آنها یکسان نیست.

تفاوت عمده بین این دسته کفش ها مربوط به سطح محافظت در برابر خطر خرد شدن است. کفش کار به سادگی دارای پوسته محافظی برای محافظت از پا در برابر سقوط اجسام احتمالی نیست، بنابراین محافظت در برابر خطر له شدن وجود ندارد.

اگر کفش محافظ دارای پوسته باشد، مقاومت آن از 100 ژول فراتر نمی رود.

برای واجد شرایط بودن به عنوان یک کفش ایمنی، باید پوسته ای داشته باشد که بتواند 200 ژول یا تقریبا سقوط جسمی به وزن 40 کیلوگرم از ارتفاع یک متری را تحمل کند. توجه داشته باشید که کفش ایمنی بدون فلز نیز وجود دارد.

معیارهای انتخاب کفش ایمنی:

هر حرفه ای از نظر حفاظت دارای محدودیت هایی است که می تواند فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی و بیولوژیکی باشد. این محدودیت ها و خطرات خاص نیاز به انتخاب کفش مناسب دارد.

به عنوان مثال، یک کارگر ساختمانی که در یک کارگاه ساختمانی کار می کند باید از پای خود در برابر سقوط مواد و ابزار محافظت کند.

بنابراین او باید کفش های صدفی را انتخاب کند. بسته به قرار گرفتن در معرض خطرات، کارگر باید کفش هایی با پنجه محافظی بپوشد که در برابر انرژی 200 ژول یا انرژی 100 ژول مقاومت کند.

این تحلیل باید برای تمامی ریسک های مربوط به کسب و کار کاربر انجام شود.

سایر عوامل غیر مرتبط با سلامت و محافظت از کاربر ممکن است وارد عمل شوند، مانند راحتی و زیبایی کفش.