شیلنگ بخاری 206 میتواند در خودرو مانند متروی زیرزمینی عمل کند!

روکش شیلنگ بخاری 206 یک روکش لاستیکی صاف CR/NBR است که در برابر آب و هوا، سایش و روغن مقاوم است.

همچنین دارای یک سوراخ صاف با پوشش EPDM است که آن را برای محلول های اتیلن گلیکول مناسب می کند.

تقویت لایه نساجی با مقاومت کششی بالا، فشار کاری تا 10 بار را با ضریب ایمنی حداقل 3:1 امکان پذیر می کند.

دمای کار این شیلنگ 25- تا 125+ درجه سانتی گراد و حداکثر دمای 140 درجه سانتی گراد است.

اگر تا به حال کاپوت ماشین خود را ترک کرده اید، احتمالا متوجه پیچ و خم شلنگ هایی شده اید که دور موتور می پیچند.

در حالی که خیلی شبیه نیستند، اما مانند متروی زیرزمینی موتور هستند.

شیلنگ

این تنها وسیله حمل و نقل در سراسر موتور است که برای انتقال مایع برای خنک نگه داشتن موتور و برخی برای گرم کردن هوا و گرم نگه داشتن مسافران در زمستان استفاده می شود.

با گذشت زمان، شیلنگ‌های رادیاتور خودرو و سایر شیلنگ‌های حیاتی که بیشتر از لاستیک ساخته شده‌اند، در اثر هوای خشک، گرما و استفاده از آن شروع به شکستن می‌کنند.

متأسفانه، سازندگان خودرو زمان مشخصی را برای زمان تعویض این اجزای حیاتی مشخص نکرده اند.

به همین دلیل بسیار مهم است که این شیلنگ ها را مرتباً بررسی کنید و در صورت کوچکترین نشانه ای از سایش، قبل از اینکه خیلی دیر شود، تعویض کنید.

شیلنگ های خودرو آسیب پذیرترین جزء ساختاری سیستم خنک کننده هستند که از کامپوزیت های لاستیکی انعطاف پذیر ساخته شده است که لرزش های موتور را کنترل می کند.

شیلنگ ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر فشار شدید، دماهای شدید، روغن ها، خاک و لجن خنک کننده مقاومت کنند.

شیلنگ ها از داخل به بیرون تخریب می شوند که تشخیص پوسیدگی آنها را دشوار می کند.

شیلنگ هایی که به تخریب خود ادامه می دهند، ترک ها و سوراخ های کوچکی ایجاد می کنند که می تواند منجر به پارگی ناشی از فشار، انقباض و قرار گرفتن در معرض گرما شود.