شال بافتنی مردانه رسمی ترین نوع پوشاک شدند

روسری های ابریشمی بیشتر برای نمایش پوشیده می شوند تا برای گرما و اگر به دنبال یک رابطه رسمی شیک هستید یا فقط می خواهید بازی Cary Grant خود را ارتقا دهید، یکی از شال بافتنی مردانه را می پوشید.

اکریلیک ساخته دست بشر است و ممکن است مانند الیاف طبیعی نرم و تنفس پذیر نباشد و اگر پوست حساسی دارید یا به پشم حساسیت دارید، این مزیت را دارد که یک گزینه جامد است.

پلی استر ممکن است تصویری از هولا را تداعی کند، اما در واقع یک ماده بسیار کاربردی با ویژگی هایی است که عبارتند از: مقاومت در برابر آب و چروک، حفظ رنگ و دوام بالا.

امروزه بسیاری از روسری ها ترکیبی پلی است که کیفیت الیاف طبیعی (مانند پشم یا پنبه) را حفظ می کند و با افزودن ویژگی های کلیدی پلی استر، دوام و طول عمر آنها را افزایش می دهد.

شال بافتنی مردانه

دانستن نحوه پوشیدن روسری زمستانی به روش کلاسیک اروپایی بسیار مفید است و از این تکنیک به راحتی می توانید چند ترفند دیگر مانند این حلقه اروپایی با پیچ و تاب یاد بگیرید.

به جای یک حلقه حجیم در جلو، یک الگوی شیک و هنری به سنت گره ماکرامه دریافت می کنید و این تکنیک برای زمستان مناسب است، به خصوص اگر روسری های نازک تری دارید و برای گرم نگه داشتن نان های تست نیاز به پوشیدن روسری های اضافی دارید و همچنین فرصتی برای پوشیدن رنگ های بیشتر و ایجاد یک مد پر جنب و جوش حتی در زمستان است.

آیا برای پوشیدن روسری پتوی خود مشکل دارید؟ این ویدیو را از The DIY Designer تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه آن را به 15 روش استایل کنید:

روسری احتمالا یکی از لوازم جانبی است که ما همیشه در کمد خود خواهیم داشت. اگر یکی ندارید، پس بهتر است یکی دوتا بگیرید!

این یک اکسسوری مفید است، مهم نیست در چه فصلی است و این روش های شیک مختلف برای پوشیدن روسری باید به ظاهر شما کمک کند!