سربازان یک پادگان از تفنگ اسباب بازی صدا خفه کن برای آموزش استفاده می کنند!

در بررسی ادبیات من در مورد بازی با تفنگ اسباب بازی، محققان بر روی آن تمرکز کرده اند.

موضوع انواع اسباب بازی ها مانند تفنگ اسباب بازی صدا خفه کن، ایمنی اسلحه، و تئوری بازی بر اساس تمرکز و نظم و انضباط محقق یک سکوت عمومی در مورد مسابقه در زمینه تفنگ اسباب بازی وجود دارد.

بازی در ادبیات دانشگاهی هم در گفتمان رایج (به عنوان مثال، سانتانام، 2019) و هم در گفتمان آکادمیک، ارتباط بین اسلحه و کودکان حول مسائل می چرخد.

مربوط به ایمنی اسلحه از جمله تفنگ های اسباب بازی مانند تفنگ بادی یا اسلحه BB به صورت عمومی نگرانی سلامتی. این شامل وحشت عمومی در مورد مدرسه است.

تیراندازی و تیراندازی جمعی در فضاهای عمومی. در پاسخ در بحران تیراندازی های دسته جمعی، بسیاری از مدارس سیاست های تحمل صفر را اتخاذ کرده اند که در آن دانش آموزان به دلیل آوردن سلاح به مدرسه از مدرسه حذف می شوند.

مکان ها، از جمله سلاح های نمادین و اسباب بازی، مانند تفنگ های پلاستیکی.

تحمل صفر برای تفنگ های اسباب بازی حتی به کلاس های مجازی در خانه نیز تعمیم داده شده است
محیط‌هایی که اخیراً در مورد آیزایا الیوت رخ داد.

در حالی که چنین موضوعاتی برای سلامت عمومی و در تحقیقات آموزشی مهم هستند، تمرکز من در اینجا به طور خاص اسلحه های اسباب بازی است خطرات درک شده و واقعی برای سیاه پسران مخلوط نژادی که با این اسباب بازی ها بازی می کنند.

اکثر کارهای مرتبط در آن یافت می شود مطالعات جنسیتی و روانشناسی به عنوان مثال، فار و همکاران مطالعه ای انجام داد
در مورد رابطه بین اسباب بازی های جنسیتی از جمله تفنگ اسباب بازی (مردانه) و جهت گیری جنسی والدین برای بررسی رابطه بین جنسی والدین جهت گیری و بازی مطابق با جنسیت به همین ترتیب، تعدادی مطالعه وجود دارد.