رونالدو توپی از جنس ایزوگام فروز شرق از رییس جمهور هدیه گرفت

نگه داشتن دمای سطح بالاتر از نقطه شبنم، 72 درجه فارنهایت در این مورد، برای جلوگیری از وقوع تراکم بسیار مهم است.

برای عایق بندی و جلوگیری از رطوبت می توانید از  ایزوگام فروز شرق استفاده نمایید.

 با افزودن عایق با ضخامت مناسب به سیستم، نه تنها با جلوگیری از افزایش گرما در سراسر سیستم، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید، بلکه دمای سطح را بالاتر از نقطه شبنم نیز افزایش می دهید.

 با این حال، اگر عایق متخلخل باشد، بخار آب همچنان می تواند راه خود را از طریق عایق پیدا کند و بدون توجه به ضخامت عایق، روی سطح سرد لوله متراکم می شود. 

در صورت استفاده از یک ماده عایق متخلخل، یک کندکننده بخار برای جلوگیری از عبور بخار آب از عایق و متراکم شدن کاملا ضروری است.

مواد عایق متخلخل برای محافظت در برابر تجمع بخار آب به یک کندکننده بخار متکی هستند. 

متأسفانه، این کندکننده‌های بخار کاملاً غیرقابل نفوذ نیستند و اغلب از طریق فرآیند تعمیر و نگهداری منظم سوراخ یا پاره می‌شوند یا در حین نصب به دلیل پیکربندی‌های دشوار یا محدودیت‌های فضا کاملاً مهر و موم نمی‌شوند.

 با هر شکافی در کندکننده بخار، بخار آب بین حفره‌ها مانند اسفنجی که آب را خیس می‌کند شروع به جمع شدن می‌کند و هر 1% افزایش در رطوبت به کاهش 7.5% در ارزش حرارتی منجر می‌شود.

 پس از پر شدن تمام فضاهای خالی، میعانات روی سطح بیرونی عایق و خود سیستم شروع به تجمع می کند و یک پل حرارتی با هدایت حرارتی آب (4.1 Btu/(ساعت درجه فارنهایت فوت2/اینچ) در 75 تشکیل می دهد. درجه فارنهایت میانگین دما).

 این پل حرارتی باعث افزایش گرمای زیادی در سیستم زیر محیط می شود زیرا عایق به یک هادی گرما تغییر می کند و بازده سیستم شما به شدت کاهش می یابد. 

نگه داشتن این آب در مجاورت سیستم می تواند منجر به مشکلات دیگری نیز شود که بر موادی که در وهله اول سعی در محافظت از آن داشتید تأثیر می گذارد.