روغن موتور x33 عامل فروپاشی زندگی بازیگر معروف

اگر روغن موتور نظیر روغن موتور x33 برای مدت طولانی به روز نشود، ممکن است لجن ایجاد شود. این به نوبه خود ممکن است منجر به ایجاد گازهای سمی برای محیط زیست شود.

7. طول عمر موتور بیشتر را تضمین می کند
روغن موتور با کاهش اصطکاک بین قطعات و با تمیز کردن کل موتور از گرفتگی و آسیب دیدن موتور جلوگیری می کند. قطعات مکانیکی عمر طولانی تری دارند و کمتر خورده می شوند. بنابراین موتور عملکرد بهتری دارد و طول عمر آن افزایش می یابد.

8. کارکرد صحیح موتور
موتور روغنی بهتر کار می کند. روانکاری خوب در واقع برای جلوگیری از آسیب های مکانیکی جدی ضروری است. علاوه بر عملکرد موتور، هزینه نگهداری نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

9. مصرف سوخت را کاهش می دهد
اگر روغن موتور بیش از حد استفاده شود، یا اگر سطح آن خیلی پایین باشد، اصطکاک حاصل، بازده انرژی موتور را تغییر می‌دهد که به نوبه خود مصرف سوخت را افزایش می‌دهد. یک روغن با عملکرد بالا همچنین ترشحات آلاینده در جو را کاهش می دهد.

  • روغن مصنوعی با پایه ای از روغن معمولی بسیار تصفیه شده همراه با افزودنی های پودر و روغن حامل شروع می شود که مواد افزودنی را به طور مساوی در سراسر موتور شما توزیع می کند.

    روغن موتور ترکیبی مصنوعی
    روغن موتور ترکیبی مصنوعی روغن معمولی را با نوع مصنوعی ترکیب می کند.

    این به رانندگان یک جایگزین کم‌هزینه برای روغن‌های موتور تمام مصنوعی می‌دهد در حالی که دارای درجه بالاتری نسبت به انواع معمولی هستند.

    مزایای تعویض منظم روغن موتور خودرو
    برای همه دارندگان خودرو مهم است که بدانند روغن موتور از تعمیرات پرهزینه جلوگیری می کند. بدون روان کننده، موتور به سرعت آسیب جدی می بیند. با این حال، مزایای تعویض منظم روغن موتور خودرو و آنچه که تعویض روغن موتور با کیفیت ارائه می دهد