رب انار یک کیلویی باعث تعادل تقاضا در بازار شد

رب انار در برابر آلزایمر و پارکینسون همانطور که مطالعات اخیر نشان داده است از آلزایمر جلوگیری می کند. نوشیدن 1 لیوان آب میوه در روز برای جلوگیری از این بیماری کافی است.

قدرت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بالا احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد: در واقع آلزایمر در واقع ناشی از نوعی التهاب است.

مصرف رب انار یک کیلویی در انواع غذاها نیز می تواند علائم را کاهش دهد. همچنین برای کاهش درد ناشی از التهاب در موارد آرتریت روماتوئید یا بیماری پارکینسون مفید است.

در برابر بیماری قلبی این تنها میوه ای است که در طبیعت حاوی اسید الائیک است. این ماده یک آنتی اکسیدان طبیعی است که قادر به کاهش کلسترول و حفظ سلامت عروق خونی و کاهش احتمال حمله قلبی و سکته است.

در برابر سرطان سینه الاژیتانین ها، پلی فنول های زیست فعال موجود در انار و رب انار می توانند آروماتاز، آنزیمی که آندروژن ها را به استروژن تبدیل می کند، مهار کنند. اعتقاد بر این است که این هورمون ها مسئول ایجاد حداقل دو سوم سرطان های سینه هستند.

در برابر سرطان پروستات مطالعات متعدد نشان داده است که مصرف 1 لیوان آب میوه در روز سرطان پروستات را کاهش می دهد.

برای خلق و خو همچنین روی خلق و خو تأثیر می‌گذارد، و نه فقط به این دلیل که در حالت مستی سرد بسیار خوب است.

همچنین رب انار در موارد سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی خلق را مثبت می کند. در صورت بروز علائم یائسگی نیز به دلیل کمک ویتامین E و C به کاهش گرگرفتگی کمک می کند.

در برابر اختلالات معده و روده از زمان های قدیم برای مبارزه با ناراحتی های روده ای مانند بواسیر، انگل های روده حتی کرم نواری، حالت تهوع استفاده می شد و به صورت جوشانده نیز بسیار موثر است.

رب و آب انار برای کم خونی سطح هموگلوبین خون را افزایش می دهد و به دلیل مقدار بالای آهن موجود در میوه به کاهش کم خونی کمک می کند.