دفتر فنری 40 برگ در راه دانشگاه برای مشق شب دانشجویان

دفترچه یادداشت خبرنگار مجوزی برای صحبت با افراد جالب است. دفترچه یادداشت خبرنگار نیز بلیطی برای جاهای جالب است. اما گزارش فقط مشاهده نیست، بلکه درک است.

خبرنگاران می توانند از انواع دفتر فنری 40 برگ در اندازه های کوچک و بزرگ برای کار خود استفاده نمایند و اطلاعات مهم  را در آن ثبت کنند.

دفترچه یادداشت خبرنگار یک میکروسکوپ یا ذره بین برای بررسی جهان است. روی دیگر کار، البته، به اشتراک گذاشتن چیزهایی است که آموخته اید، به این معنی که دفترچه یادداشت خبرنگار یک میکروفون نیز هست.

وقتی این کار را انجام می دهم، روزنامه نگاران بی شماری را دنبال می کنم که قبل از من این کار را انجام داده اند. به این ترتیب دفترچه گزارشگر یک باتوم یا مشعل است که نسل به نسل منتقل می شود.

شاید مهم‌تر از همه، دفترچه یادداشت خبرنگار یکی از بزرگترین مکانیسم‌های پاسخگویی در جهان باشد. در حالی که دفترچه‌های سنتی (ارزان) گزارشگران طوری طراحی شده‌اند که کمی ترسناک به نظر برسند با کلمه NEWS روی جلد و زیر عنوان حرفه‌ای دفترچه یادداشت خبرنگار در زیر در صورت دریافت ایده های خنده دار، مفید بودن دفترچه یادداشت خبرنگار فراتر از شغل است.

ویژگی‌های طراحی که آن‌ها را برای خبرنگاران در حال حرکت مفید می‌سازد، آن‌ها را به همان اندازه برای هر کسی که دوست دارد در دنیای واقعی یادداشت کند مفید است. اگرچه، ممکن است آنها برای ارتقاء باشند.

روزنامه‌نگار جوزف دآگنیز خاطرنشان می‌کند:

با همه کاربردشان، من دفترچه های معمولی گزارشگران را دوست ندارم. همه چیز در مورد آنها بوی داد و ستد می دهد. صفحات باریک هستند، بنابراین شما دائماً صفحات را ورق می زنید تا فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید.

دفترچه های گزارشگر معمولاً فقط 70 صفحه دارند، بنابراین دوام زیادی ندارند. وقتی گزارش می‌دهم، فقط از یک طرف هر صفحه استفاده می‌کنم.

ورق زدن دائم دفترچه یادداشت برای استفاده از هر دو طرف هر صفحه آزاردهنده است. بنابراین، برای من، دفترچه‌های گزارشگر به نوعی شیء یکبار مصرف بدل شده است.