دستفروش شال خال خالی دستگیر شد!

شال ها با حاشیه های کم و بیش بلند در کناره های کوتاه مشخص می شوند. شال ها اغلب به صورت دوتایی دور گردن (مانند عکس) یا با یک گره در جلو استفاده می شوند.

بین شالهای بافتنی، با طرح‌های چاپی یا با طرح‌های ژاکارد، یعنی با نخ‌های رنگی بافته‌شده به‌دنبال برنامه‌ای از روی هم زدن نخ‌ها، تمایز قائل می‌شود.

شال خال خالی نمونه بسیار خوبی از انواع شال هاست که با استفاده از این تکنیک های پیشرفته ساخته شده است.

این بافندگی سنتی دانش خاصی در کارگاه ما در لیون است. این نماد صنعت ابریشم لیون است. شال هایی که بر اساس این اصل طراحی شده اند بسیار غنی و از نظر طرح و رنگ بسیار ظریف هستند. اثرات تسکین و مواد نیز جزء مهمی هستند.

تفاوت هایی که بین شال و سایر اکسسوری های مد پیدا می کنیم عمدتاً جنس آن است، شال از مواد نسبتاً نازک و سبکی مانند ابریشم یا پنبه ریز که یک ماده بسیار نازک است ساخته می شود.

می توان در مورد شال ترمه صحبت کرد نه از شال ترمه زیرا جنس آن سبک است حتی اگر کمی پشمی باشد. شال اغلب ابعاد کوچکتری نسبت به شال دارد، معمولاً مستطیل شکل است، بین 40×120 تا 60×200 سانتی متر.

هنگامی که از ابریشم یا پنبه ساخته می شود، خیلی گرم نمی ماند، اغلب در فصول متوسط ​​مانند بهار یا پاییز پوشیده می شود.

خیلی ساده دور گردن می بندد چون سیال و نازک است. انتخابش می کنیم چون خیلی رنگارنگ است مثلا شال های ابریشمی ساده با انتخاب رنگ زیاد:

همچنین اغلب برای الگوهای چاپی بسیار برجسته و اصلی خود، مانند دوتایی ابریشمی، ترکیبی که بسیار مورد علاقه مشتریان ما است، انتخاب می شود.

عمدتاً روی لباس‌ها یا کت و شلوارهای شیک برای زنان و در داخل یقه پیراهن برای مردان پوشیده می‌شود.

شال همیشه بخشی از مجموعه بهار و تابستان است و در هر کمد لباسی ضروری است.