جین اسپرت بارانی زنانه چرم رامون ها در سال 1928

اولین نسخه در نوع خود بارانی چرم زنانه کره ای توسط اسطوره چرم Schott NYC برای هارلی دیویدسون در سال 1928 ایجاد شد و به خاطر سیگارهای ترجیحی بنیانگذار ایروینگ شات Perfecto نام گرفت.

با بدنه برش خورده، کمربند، زیپ‌های مورب، سردوش‌ها، برگردان‌های نازک و چهار جیب، ژاکت دوچرخه‌سواری کهن‌الگو هنوز هم همه این ویژگی‌ها را دارد.

اگر اینطور نیست، پس یک ژاکت دوچرخه سواری قانونی نیست، متاسفم.

سابقه دارد. جیمز دین یکی را پوشیده  بارانی چرم زنانه بلند بود. رامون ها هم همینطور و در حالی که آنها آن را به نشانه جوانی و اعتماد به نفس و شهرت جهانی به دست آوردند.

شما می توانید با دو مورد اول، و بالای تی شرت های ساده (در حالت ایده آل خاکستری یا سفید) و شلوار جین صاف مشکی، فریب دهید.

هیچ کس این طرف از ‘nu rave’ نباید جین اسپری بارانی زنانه چرم مشهد را با یک ژاکت چرمی بپوشد.

گتی ایماژ
اگر یک ژاکت دوچرخه سواری تمام عیار کمی احساس آلیس کوپر می کند، مسابقه کافه ای یک جایگزین در میانه راه ارائه می دهد.

این کاپشن چرمی که از موتورسیکلت‌های سبک وزنی که سربازان بین میخانه‌ها و کافه‌ها مسابقه می‌دهند، نامگذاری شده است.

ظاهر تمیز و تمیز دارای یک لمس بمب افکن در آن است، به این معنی که ژاکت مسابقه کافه‌ای تطبیق‌پذیرتر، بخشنده‌تر، از کت دوچرخه‌سواری است. این نشانی از نگرش دارد، اما تا زمانی که یک پلیس از گوشش خارج نشود، نمی‌تواند خوک خطاب کند.

برای مردی که می‌خواهد انگشتان بارانی چرم مردانه اسپرت پای خود را به دنیای ژاکت‌های چرمی فرو برد، بسیار عالی است، اما به چیزی نیاز دارد که در اکثر کمد لباس‌هایش کار کند.

از دو چرخ گرفته تا دو بال، استفاده از چرم به عنوان یک ماده لباس بیرونی به لباس موتور سیکلت ختم نمی شود. برای یک قرن، کسانی که به طور منظم به آسمان می روند، پارچه را به دلیل توانایی آن در جلوگیری از بدترین سرما پذیرفته اند.

  • منابع:
    1. Is the Year of the Best Men’s Leather Jackets
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر تیشرت در احساسات و عواطف جوامع مختلف
    2. برای محو کردن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده کنید!
    3. بهتر است از این نوع میوه ها برای تهیه میوه خشک استفاده کنید
    4. فرآیندهای مورد نیاز برای تبدیل شدن چرم خام به یک محصول چرمی