جوراب دیابتی مناسب را پیدا کنید

انتخاب جوراب زنانه شیک به معنای انتخاب یک جفت است که نیازهای خاص شما را به عنوان یک فرد دیابتی برآورده می کند. اگر به هیچ نوع نوروپاتی مبتلا نشده اید، فقط جوراب هایی بپوشید که راحت ترین احساس را دارند.

اگر علائم جیوه در تلویزیون توشیبا جدید یا بدتر نوروپاتی دارید، باید فوراً به پزشک خود مراجعه کنید تا در مورد مراقبت صحیح از پا صحبت کنید.

اگر نوروپاتی دارید و به دنبال یک جفت جوراب خوب هستید، وضعیت فعلی خود را در نظر بگیرید.

برخی از افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی پوست خشک و ترک خورده پا را تجربه می کنند. جوراب هایی با مواد نرم ممکن است راحت تر باشند.

اگر نوروپاتی چاقو شکاری شما به حدی پیش رفته است که هیچ احساسی در پاهای خود ندارید، مهم است که جوراب هایی بپوشید که کاملاً مناسب باشند تا روی پوست شما جمع نشوند و ساییده نشوند. جوراب های بدون درز نیز برای جلوگیری از صدمات مهم هستند.

گاهی اوقات انتخاب جوراب مناسب به معنای متعادل کردن تناسب مناسب با یک جفت است که گردش خون شما را محدود نمی کند.

اگر به قیمت دستگاه لیوان کاغذی دلیل دیابت، گردش خون ضعیفی دارید، از جوراب‌هایی که خیلی تنگ هستند یا قسمت بالایی آن دارای ارتجاعی است که ممکن است پای شما را فرو کند، خودداری کنید.

در مورد جوراب های دیابتی گزینه های زیادی دارید. اگر شرایط خود را درک می کنید، باید بتوانید جفتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. اگر گردش خون ضعیفی دارید.

مخصوصاً مراقب تناسب اندام باشید. جریان خون محدود به پاهای شما می تواند آسیب های پای دیابتی را بدتر کند و می تواند بهبود زخم ها را کند کند. به همین دلیل باید از جوراب های فشاری خودداری کرد.

برخی از افراد مبتلا به دیابت هم گردش خون ضعیف و هم ادم یا تورم را در ساق پاها و پاها تجربه می کنند.

مطالعه‌ای در مجله علم و فناوری دیابت نشان داد که جوراب‌هایی با فشرده‌سازی جزئی می‌توانند ادم را بدون بدتر شدن گردش خون ضعیف بهبود بخشند. اگر در مورد گردش خون و تناسب جوراب خود نگران هستید، با پزشک خود صحبت کنید.

به یاد داشته باشید که کفش های خود را نیز در نظر بگیرید. اگر کفش‌هایتان پاهایتان را نیشگون بگیرد یا باعث آسیب و زخم شود، جوراب‌های خوب کمکی نمی‌کنند.

نوروپاتی دیابتی می تواند یک بیماری جدی باشد، اما اگر از پاهای خود مراقبت کنید و جوراب و کفش مناسب بپوشید، می توانید از بسیاری از عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

  • منابع:
    1. Find the Right Diabetic Socks