تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی جاسوسی در خانه شما!

تأثیر روشنایی بر کیفیت کلی رنگ ساده است. به عنوان مثال طیف رنگ قرمز از طیفی از قرمزهای روشن و تیره تشکیل شده است و تلویزیون های QLED قادر به بیان بهتر این طیف از رنگ ها هستند.

فناوری استثنایی QLED، همراه با سایر فناوری‌های شکل‌دهی سیاه، مانند Direct Full Array، کیفیت تصویر کاملا متفاوت و تجربه تماشای واقعی‌تری را در مقایسه با تلویزیون‌های غیر QLED تضمین می‌کند.

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی و دیگر ودل های تلویزیون دارای این فناوری هستند و می توانند عالی ترین کیفیت را به شما هدیه دهند.

اگر به خرید تلویزیون QLED فکر می‌کنید، این کار را نکنید. از توصیفات افرادی که قبلاً آنها را امتحان کرده اند از دست بدهید.

بنابراین بیایید نگاهی به بررسی‌های تلویزیون‌های QLED بیندازیم که توسط مصرف‌کنندگانی که قبلاً آنها را خریداری کرده‌اند، نوشته‌اند.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چه چیزی در تلویزیون های هوشمند اینقدر هوشمند است؟

آیا مال شما تلویزیون هوشمند است؟ مزایای واقعی تلویزیون هوشمند چیست؟

اولین قدم جستجو در اینترنت برای تعریف تلویزیون هوشمند بود. پس از مشورت با ویکی‌پدیا و چند فرهنگ لغت دیگر، دیدم که تعاریف مختلف موافق هستند که تلویزیون هوشمند دارای اتصال به اینترنت، سیستم عامل و سرویس اپلیکیشن است.

اما در این مرحله یک سوال جدید مطرح می شود: از بین تمام مارک های تلویزیون های هوشمند موجود، کدام یک از همه بهترین است؟

مزیت اصلی تلویزیون هوشمند توانایی دسترسی به محتوایی فراتر از کانال های تلویزیونی معمولی است. یک تلویزیون هوشمند با خدمات درخواستی مورد علاقه شما، مانند نتفلیکس، آمازون، یوتیوب، و سرویس های پخش موسیقی مانند Spotify، و حتی انتخابی از بازی ها و ورزش ها.

اکنون می‌توانید پخش‌های کابلی و ماهواره‌ای پولی را روی تلویزیون هوشمندی که زمانی فقط با رمزگشا قابل دسترسی بود تماشا کنید: فقط برنامه ارائه شده توسط پلتفرم کابلی یا ماهواره‌ای را که در آن مشترک هستید نصب کنید.

یکی دیگر از جنبه های مهمی که هنگام جستجوی بهترین تلویزیون هوشمند باید در نظر داشته باشید، سهولت جستجوی محتوا است.

با حجم بی‌پایان محتوای آنلاین موجود، انتخاب اینکه چه چیزی را تماشا کنید روز به روز دشوارتر می‌شود، بنابراین داشتن یک عملکرد جستجوی مفید مهم است.