بهترین ساعت مصرف پیاز سفید تهران اعلام شد

پیاز سفید تهران جزء اصلی هر آشپزخانه ای است – چه کاراملی شده و برای روی همبرگر استفاده شود و چه در زیر کباب یکشنبه شما پخته شده باشد – پیازها یک نیروگاه عطر و طعم هستند.

آنها به یکباره شیرین، خوش طعم و تند هستند و به هر ظرفی عمق بیشتری می دهند. انتخاب نوع مناسب پیاز برای پخت و پز، خوشمزه ترین نتیجه را به غذای شما می دهد. در اینجا یک راهنمای مفید برای هر نوع پیاز و راه های استفاده از آنها آورده شده است.

پیاز زرد بهترین پیاز پخت و پز شماست. این پیاز به دلیل دارا بودن گوگرد زیاد دارای پوست زرد و طعمی قوی است که در هنگام پخت نرم شده و شیرین و خوش طعم می شود. توانایی آن در برابر گرما نگه داشتن آن را برای کارامل کردن و برشته کردن عالی می کند.

کارامل شده. پیاز کاراملی شده زمانی تولید می شود که سبزی قابض طبیعی به آرامی در چربی روی حرارت کم پخته می شود و فرآیند کاراملی شدن را آغاز می کند و در نتیجه محصول نهایی بسیار نرم و شیرین با بافت و طعم بسیار متفاوت از شکل خام آن است.

پیاز

پیاز کاراملی شده به خوبی در غذاهای تخم مرغی مانند فریتاتا، املت و به عنوان تاپینگ روی ساندویچ و همبرگر عمل می کند.
برشته شده. پیازها را نصف کرده، در روغن زیتون، نمک، فلفل ریخته و در دمای بالا تفت داده تا لبه های آن قهوه ای طلایی شود. سعی کنید در حین تفت دادن پیازها را زیر مرغ قرار دهید تا تمام طعم ها گرفته شود.
سرخ شده. برای پیازهای قهوه ای سریع که طعم پیاز قوی تری دارند، سعی کنید آنها را در چند قاشق غذاخوری کره به مدت 10 دقیقه تفت دهید. این ها برای ساندویچ هایی مانند پتی مذاب یا سرو روی استیک عالی هستند. در راهنمای ما در اینجا درباره پخت استیک بیشتر بدانید.
سوپ پیاز فرانسوی. سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی با جوشاندن پیاز کاراملی شده در آب گوشت گاو، برگ بو و آویشن درست می شود. سوپ تمام شده با نان برشته شده پوشانده شده با پنیر گرویره پوشانده می شود.