با سس تبرک کوچک کفش های سفید خود را براق و تمیز کنید!

اساس سس مایونز کلاسیک مخلوطی از آب و روغن است. در شرایط عادی، این دو ماده با هم مخلوط نمی شوند. برای این امکان از زرده تخم مرغ به عنوان امولسیفایر استفاده می شود که حاوی لسیتین است.

سس تبرک کوچک یکی از سالم ترین سس ها از نظر داشتن کمترین مواد مضر برای سلامتی می باشند که در ایران تولید می گردد.

زرده نیز مسئول رنگ سس مایونز است. برای تهیه سس مایونز علاوه بر مواد ذکر شده نمک، فلفل، آبلیمو، شکر، سرکه و خردل داغ نیز اضافه می شود. در طول فرآیند تولید، مهم است که روغن فقط در دسته های کوچک به جرم اضافه شود تا امولسیون مواد به خطر نیفتد.

روش دیگر پیشنهاد شده جایگزینی تخم مرغ تازه با شیر ساده است. اما در این زمینه باید از مخلوط کن دستی برای مخلوط کردن استفاده کرد. این روش برای جلوگیری از مسمومیت با سالمونلا در نظر گرفته شده است.

زرده نیز مسئول رنگ سس مایونز است. برای تهیه سس مایونز علاوه بر مواد ذکر شده نمک، فلفل، آبلیمو، شکر، سرکه و خردل داغ نیز اضافه می شود.

در طول فرآیند تولید، مهم است که روغن فقط در دسته های کوچک به جرم اضافه شود تا امولسیون مواد به خطر نیفتد.

روش دیگر پیشنهاد شده جایگزینی تخم مرغ تازه با شیر ساده است. با این حال، سپس باید از مخلوط کن دستی برای مخلوط کردن استفاده شود. این روش برای جلوگیری از مسمومیت با سالمونلا در نظر گرفته شده است.

سس مایونز بسیار محبوب شده است، بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر انواع مختلفی از دستور غذا وجود دارد. انواع سس مایونز با گیاهان، آنچوی، خردل، کره، ماهی، گوشت است.

برای تهیه سس مایونز علاوه بر مواد ذکر شده نمک، فلفل، آبلیمو، شکر، سرکه و خردل داغ نیز اضافه می شود.

در طول فرآیند تولید، مهم است که روغن فقط در دسته های کوچک به جرم اضافه شود تا امولسیون مواد به خطر نیفتد. روش دیگر پیشنهاد شده جایگزینی تخم مرغ تازه با شیر ساده است. با این حال، سپس باید از مخلوط کن دستی برای مخلوط کردن استفاده شود. این روش برای جلوگیری از مسمومیت با سالمونلا در نظر گرفته شده است