انتخاب سینک آشپزخانه

در این مقاله در مورد نحوه ی انتخاب سینک اشپزخانه مطالبی را ارائه داده ایم.
سینک آشپزخانه با 1 یا 2 کاسه؟
پاسخ به این سوال اول به چندین معیار بستگی دارد، به ویژه مساحت سطح آشپزخانه، تعداد افراد در خانه، نحوه پختن ظروف، یا حتی هر گونه محدودیتی که به نصب موجود مرتبط است (شما به عنوان مثال، اگر برنامه کاری موجود را تغییر ندهید، ممکن است با آن سازگار شوید.
سینک 2 کاسه ای را انتخاب کنید
ایده آل برای یک خانواده بزرگتر و اگر فضای بیشتری دارید. این به شما این امکان را می دهد که ظروف خود را کاملاً روان بشویید و سالاد خود را عاشقانه بدون نیاز به دستکاری با ظرف اضافی بشویید. می توانید دو سطل یکسان را انتخاب کنید یا برعکس، یک سطل بزرگ را با یک سطل کوچکتر ترکیب کنید. در مورد دوم، ما بیشتر از یک سینک “1 و نیم کاسه” صحبت می کنیم. مورد دوم یک سازش خوب بین دو مدل اول است: فضای مورد نیاز برای نگهداری ظروف کثیف و انجام کارهای روزانه خود را بدون اشغال فضای زیاد در اختیار شما می گذارد!

سینک اشپزخانهسینک یک کاسه ای را انتخاب کنید
این به ویژه برای آشپزخانه های کوچک استودیویی و به طور کلی آشپزخانه های کوچک جالب است تا به شما امکان می دهد فضا را بهینه کنید، به خصوص اگر ماشین ظرفشویی دارید که ظاهری متفاوت از نمای حیاط با سرامیک دارد. همچنین برای افرادی که تنها زندگی می کنند، زوج ها یا خانواده های کوچک مناسب است! انتخاب یک مدل با آبچکان برای استفاده روزانه اکیداً توصیه می شود. اگر به ندرت از دومی استفاده می کنید، کاملاً ممکن است یک آبچکان بخرید که بتوانید آن را به دیوار یا روی میز کار نصب کنید.

در هر صورت، شما می توانید انتخاب کنید که یک آبچکان را در سینک آشپزخانه خود ادغام کنید یا نه، حتی اگر به دلایل کاملاً عملی داشتن آن بسیار توصیه می شود! با این حال، ما توجه می کنیم که مدل های دو لگنه کمتر و کمتر مورد تقاضا هستند و به تدریج با نسخه تک لگن بزرگ جایگزین می شوند، که این مزیت را دارد که مخصوصاً برای شستن ظروف بزرگ (کاسرول، ظروف فر و غیره) کاربردی است. .) که به ندرت از ماشین ظرفشویی عبور می کنند.

سینک آشپزخانه: انواع مختلف نصب چیست؟

بسته به نوع سینکی که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید می توان دو نوع نصب را در نظر گرفت.

سینک کانتر: روی مبلمانی قرار می گیرد که به طور خاص برای دریافت آن طراحی شده است. بنابراین، کابینت سینک باید با آن سازگار باشد… و برعکس! اگر اندازه گیری های خود را به درستی آماده کنید، هیچ شگفتی ناخوشایندی ندارید. از طرف دیگر، انتخاب های زیبایی شناختی شما به دلیل همین محدودیت ها محدودتر خواهد شد!

سرامیک طرح آجر

سینک توکار: روی یک پلان کاری که قبلاً به ابعاد برش خورده است ثابت می شود، بنابراین می توان آن را روی تکیه گاه مورد نظر خود قرار داد و در عین حال بررسی کرد که عمق برای جاسازی حوضه (ها) کافی است. . رنگ‌ها، اندازه‌ها، شکل‌ها، مواد: این نوع سینک در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شود. یک نکته خوب برای اینکه سینک شما با سبک آشپزخانه شما ادغام شود!

سینک توکار به شما امکان انتخاب بین سه نوع نصب را می دهد: تخمگذار با روکش، همسطح با میز کار و قرار دادن زیر پلان.
دراز کشیدن با میز کار
این نصب شامل قرار دادن سینک در همان سطح میز کار است که بهتر است با سرامیک کف همخوانی داشته باشد. از نظر زیبایی، این نوع فرورفتگی از تفاوت در سطح جلوگیری می کند، که تعمیر و نگهداری را تسهیل می کند و از نظر بهداشت یک مزیت واقعی به ارمغان می آورد. اجرای، کمی ظریف تر، شامل بریدن یک تخفیف در ضخامت میز کار است که سینک روی آن قرار می گیرد. استفاده از این روش روی میزهای لمینت نسبتاً ممنوع است، زیرا کوچکترین عدم آب بندی به میز کار آسیب می رساند.
تخمگذار با پوشش
لبه‌های سینک لبه‌های برش را می‌پوشاند و آب‌بندی آن توسط اتصالات قابل مشاهده در اطراف لبه سینک تضمین می‌شود. معمولاً با یک تکه مبلمان زیر سینک تکمیل می شود که به شما امکان می دهد سطل زباله را پنهان کنید یا محصولات تمیز کننده خود را ذخیره کنید. این مدل رایج ترین و مقرون به صرفه ترین است.

سرامیک دیوار پذیرایی

تخمگذار با فرورفتگی در زیر پلان
مخزن زیر پیشخوان عملاً مانند سینک توکار نصب می شود و با سرامیک گرانیتی می توان ست کرد با این تفاوت که در زیر میز کار ثابت می شود و نه بالای آن. این کاملاً برای یک آشپزخانه طراح مناسب است. مخزن ضخامت مواد میز کار را خالی می گذارد، که مزیت واقعی را از نظر بهداشتی به ارمغان می آورد، عدم وجود رشد روی میز کار از نشستن کثیفی در اتصالات جلوگیری می کند.