استفاده داوران فوتبال از ساعت گوچی chronograph برای کنترل زمان بازی!!

نمایشگاه ملی سوئیس در برن 1914 تقدیس ساعت مچی با تمام تنوع آن، با تمام غنای آن و با تزئینات متواضعانه و ذوقی است که امکان استفاده از مواد کمی را فراهم می کند. هیچ یک از غرفه داران از مد دستبند اجتناب نکردند. دست زدن به اتفاق نظر!

امروزه هم نمایشگاه انواع ساعت های مچی مثل ساعت گوچی chronograph و دیگر برندها در همه کشورها برگزار می گردد.

در طول جنگ جهانی اول، امگا ساعت‌های مچی نظامی تولید کرد با یک شبکه فلزی روباز در جلوی صفحه صفحه: کالیبر 13 اینچی به تعدادی از نیروهای اعزامی آمریکا دستبند مجهز شد، که پس از آن به کوچک‌سازی و بهبود ادامه می‌دهد.

این بخش تکامل مکانیسم هایی را ارائه می دهد که به ساعت اجازه می دهد تا به آنچه امروز است تبدیل شود.

از نظر مکانیکی، قبل از ورود مکانیزم های کوارتز، الکترونیک و الکتریکی، راه حل های مختلفی برای تنظیم نرخ ساعت و ساعت استفاده می شد. این همان چیزی است که اگزوز نامیده می شود.

قدیمی‌ترین آن‌ها در آستانه فرار مخترع ناشناخته است که از ساعت‌سازی جابجا شده است. اما بسیاری از رویکردهای دیگر اتخاذ شده است.

برای ذکر تنها موارد اصلی، اجازه دهید سپس به فرار سیلندر توسط گراهام، اهرم فرار سوئیسی، نوع فرار پین آن به ویژه در ساعت های Roskopf، قدیمی تر از آخرین، فرار کواکسیال توسط G. Daniels در سال 1999 اشاره کنیم.

همچنین به فرار سرکشی اشاره کنید که در ساعت‌ها نادر است و بر وجود انواع بسیار زیاد، غنی از تنوع اما بسیار نادرتر تأکید کنید به‌ویژه به آثار خاص در مورد این موضوع تاردی مراجعه کنید.

در قرون وسطی، ساعت‌ها در ناقوس‌ها، برج‌های ناقوس و ساختمان‌های عمومی از مکانیسم فولیوت تنظیم‌کننده‌ای که پایه زمان را می‌داد و وزنی که باید جمع می‌شد استفاده می‌کردند.

ساعت زمانی ظاهر می شود که وزن حجیم با فنر اصلی جایگزین شود. بنابراین از کوچک‌سازی ساعت‌های رومیزی حاصل می‌شود که به لطف این فنر، قابل جابه‌جایی هستند و ساعت‌های دیواری وزنه‌دار را به خود اختصاص می‌دهند.

ژان کالوین 1564-1509 با موعظه علیه ساخت صلیب و جام، زرگران ژنو را تشویق کرد که به ساعت سازی روی آورند. نیم قرن بعد، اولین عناصر کارخانه ژنو ظاهر شد.